Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds de aankoop, kunnen we geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden. Dus ruil het artikel binnen 14 dagen! 

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie over het retouneren.  

Verzendkosten bij retourneren

De kosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor de afnemer zelf. 

Hoe moet je het terugsturen

  • Zorg er voor dat het product onbeschadigd in een goed afgesloten en beschermde verpakking zit. 
    Maak eventueel foto’s voor je het echt afgeeft aan het postloket. 

  • Stuur het artikel retour naar:

    IZEE SERVICES
    Akker 91
    3232 RA BRIELLE

  • Om de retourzending af te ronden, hebben we een kopie van ontvangstbewijs of het aankoopbewijs nodig.
  • Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen dan laten we via een mail weten dat we het hebben ontvangen.
  • We maken dan z.s.m. het aankoopbedrag over op de tegenrekening waar we de betaling op hebben ontvangen. De snelheid van het terugbetalen is afhankelijk van de bank.

Verder gaan we uit van het fatsoen, de waarden en normen tussen beide partijen. 

Lees hier ook de algemene voorwaarden